Helg i Göteborg

I helgen har vi varit i Göteborg. Det var mysigt :) Vi lämnade Leonel hos hans pappa och sen åkte vi hem till min pappa och syrran. På kvällen gick syrran, Roberto och jag till Rio Rio för Colombiansk kväll. Det var väl sådär. Inte mycket folk. Men sen åkte ju Roberto och jag hem kl 02:15 eftersom pappa skulle jobba så vi var tvungna att åka hem till Lúcas. Men som småbarnsföräldrar var vi rätt trötta så vi klagade inte ;) hehe!

På lördagen åkte Roberto och jag iväg och handlade lite och sen på kvällen tittade vi alla på fotbolls EM och åt lite gott :)

På söndagen gjorde jag en tårta till Leonel och vi bjöd över Melanie och Layon på kinamat och sen åt vi tårta innan vi drog hemåt mot Småland.

Underbart skönt att komma hem men det var en mysig helg :)

Här kommer några bilder