Inför en ny vecka

Jag har haft en så mysig helg i Gbg. 
Åkte dit med alla killar utom Roberto och Leandro som hade hockeyträning och fotbollsmatch under helgen. 

På fredagen tog vi det bara lugnt och tittade på familjefilmen Dora utforskaren. Har velat se den länge och den var bra. 🙂

Sen på lördagen var jag ute och promenerade och tvättade och fixade i köket hos mamma och vilade lite. Och sen på kvällen träffade jag Nicole. Vi åt på restaurang och sen gick vi på bio. Jättemysigt och oj vad vi har skrattat. 😁🥰
(null)
Jag åt Pasta Carbonara. Så gott! 😍
En sorbet passar bra efter mat tycker jag 🤪
(null)

Det var väldigt utspritt på bion. Det kändes bra.
Nä nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och läsa några minuter ut den här boken innan jag ska sova. 
(null)

Tänkte gå upp och promenera kl 05 imorgon. 🙂 Dags att börja igen. 💪🏼

Natti natti!
Kram
Nadia