Lite om mig

Kan du fylla i detta utan att ljuga?

1. Vad var det sista du stoppade i munnen?
Svar: Rostat bröd med ost och chorizo

2. Sover du naken? 
Svar: Nej, måste ha något på överkroppen iaf. Annars fryser jag 😋

3. Värsta fysiska smärta du känt? 
Svar: inflammerad blindtarm 

4. Favoritplats du har varit på?
Svar: oj, vet inte... har ingen direkt favoritplats förutom mitt hem faktiskt. 

5. Hur sent stannade du uppe igår kväll?
Svar: Ca 01:30 tror jag 😬

6. Om du kunde flytta någon annanstans, vart skulle det vara?
Svar: skulle vilja bygga eget hus. 

7. Vilken av dina Facebook-vänner bor närmast?
Svar: Min man såklart 🤪

8. När grät du senast?
Svar: när jag såg sista avsnittet på julkalendern i torsdags! 😂😂😂 

9. Vem tog din profilbild?
Svar: jag 😋

10. Två av dina favoritfilmer?
Svar: oj jag älskar film. Har för svårt att välja någon favorit. Men jag älskar romantiska komedier och spännande thrillers och action mest iaf. 

11. Vilken är din favorit årstid?
Svar: Sommar men älskar även vintern när det är snö. 

12. Om du kunde ha vilken karriär som helst i vilket yrke skulle det vara?
Svar: Svårt faktiskt. Har tyvärr aldrig drömt om något speciellt yrke i vuxen ålder. Men skulle iaf vilja hjälpa andra människor på något sätt. Känna att jag gör nytta. Vilket jag iofs gör nu med. Men kanske läkare som läkte alla världens barn från alla hemsk sjukdomar? 🤔

13. Vilken var den senaste boken du läste? 
Svar: Sjätte boken om de Sju systrarna. De är sååå grymt bra!!! 😍

14. Om du kunde prata med vem som helst vem skulle det vara? 
Svar:  med min gudfar som dog när jag var barn. Hade så gärna velat prata med honom. ❤️

15. Ge eller få? 
Svar: jag älskar att ge och älskar att få. Precis lika mycket faktiskt. 🥰

16. Hör ananas hemma på pizza?
Svar: Absolut INTE!! Gillar inte att blanda sött med mat. 😬

17. Du har fjärrkontrollen, vad skulle du titta på?
Svar: älskar att strecktitta på serier, så någon serie

18. Tre personer som du tror kommer att göra detta?
Svar: Ehh... Susanne? 🤪😘

19. Favoritnöjen?
Svar: dansa, spela spel, skratta med mina barn

20. Favoritmat?
Svar: grillat, kinamat, pasta, ris

Dags att sova!
Natti natti!
/Nadia