Blogg till bok

Ligger i sängen hos mamma och försöker göra om min blogg till en riktig bok. Jag har ju skrivit i denna blogg sedan juli 2010. Så mycket kul att läsa och minnas tillbaka till. Jag har hittat en sida som funkar bra. Men problemet är att det är för dålig kvalitet på bilderna i bloggen så jag kan bara få över texten. Och det är väldigt tråkigt. Hmmm men jag tror ändå att det är värt det. Gör ju ändå fotoböcker för varje år så kan nog få in de bilderna där istället…. Har förhoppningsvis många på datorn och Dropbox. Sen finns ju bloggen kvar också. Men det är verkligen kul att läsa gamla inlägg. Som en dagbok 🙂

Filmen var jättebra förresten. Super Mario filmen. 
(null)

Jag tog en promenad i stan efteråt. Kände att jag behövde röra på mig och få ihop lite mer steg hehe. Och sen möttes vi upp på lekplatsen. 
(null)
(null)
Ska fortsätta med bloggboken nu. 
Hej svej.