God Jul

God Jul alla som läser min blogg!! :)
Skoj att jag har en del läsare trots att jag inte har världens mest spännande liv.. hehe :)

Jag hade nyss skrivit en hel del men mina föräldrars dator gillar inte mig! Så den raderade allt!! grrrr!!
Jag skyller helt och hållet på den! :P

Orkar inte skriva om allt men jag kan berätta lite om vad vi har gjort idag iaf :)

Leo vaknade nån gång efter 7 men mamma var snäll och lät Nicole och mig sova till kl 9 :)
Då åt vi tomtegröt och vörtbröd med julskinka. Gott!! :) Alltid mysigt med julfrukost!

Sedan klädde vi på oss massa kläder och gick ut för att åka pulka. Den enda pulkan vi hade var Leonels bebispulka, men det funkade bra ändå! hehehehe! ;)






Såhär spenderade vi våran morgon. :) Det var mysigt men kallt!!!
Vi tog inga bilder på när vi vuxna åkte på pulkan, men vi har filmat, hehe! ;)

Efteråt gick vi hem och gav Leonel lunch och sen sov vi alla lite middag i drygt en timme. Gott! ;)

Sen duschade och badade alla så att vi blev julrena och fina :)
Leonel var dock bara fin och ren i ett par timmar sen bajsade han så att det gick upp i ryggen och kladdade ner både byxan och skjortan. :P Det var bara att duscha igen och byta kläder, hihi.

Nu ska vi strax öppna julklappar :) Jag skriver mer sen.

God jul på er igen!!

Bamsekramar från Nadia

Kommentera här: