svenska pizzor vs. isbergssallad??

Idag var syrran och jag pa en pizzeria som gor "äkta svenska pizzor" enligt dem. Pizzorna var faktiskt goda. Som svenska. Men vi saknade pizzasallad till... :( Man e liksom van vid att det passar sa bra ihop. vid bordet bakom oss satt det en pappa med sina tva soner pa ca 6  och 10 ar. Det roliga var att den lille killen fick en stor tallrik med isbergsallad! Jag skojar inte, det var BARA isbergssallad pa tallriken! Och den stora killen fick en stor pizza! hahahaha! Vi kunde inte tro vara ogon sa vi stirrade nog lite mycket pa dem.. hehe.. Men det fanns sakert nagon bra forklaring till det dar upplagget.. hehe..

Imorgon har vi en vecka kvar.. kanns som att tiden gar jattelangsamt tycker jag.. det e underbart att vara har.. men trakigt att vara ifran alsklingen.. saknar honom nastan sa det gor ont.. later sakert aslojligt men det e sant..

Nu har jag iaf fatt chatta lite med honom..

Men nu ska jag hem och nana.
Natti natti
Chao!
Nadia

Kommentera här: