Sista veckan

Har idag jobbat min andra dag på min sista vecka på Nordea Redbergsvägen. Mina sista kunder idag gav mig en mazarin som tack för hjälpen och önskade mig lycka till :)

Och imorgon är det min sista dag på jobbet! Och jag jobbar dessutom halvdag!! Gött!!

Det är läskigt att tiden har gått så snabbt! Jag hade ett möte med min chef idag. Han ville fråga hur det känns och hur jag mår. Och så berömde han mina framgångar och sa att jag är välkommen att höra av mig om jag vill komma tillbaka till Göteborg och ha en tjänst som Personligt Bankman här igen. Det kändes roligt att höra :)

Jag längtar såååå mycket till mitt hem i Horda!! Det första jag ska göra är att tvätta!! hahahaha! I våran egna tvättmaskin. Ååååå så skönt!!! Att man kan uppskatta en sån sak så mycket!! Hahahaha! Knasigt! :P
Det ligger även en hel del lådor här och där som Roberto inte har packat upp eftersom det är mina grejer och jag vill göra det själv :P Stackaren blir galen av att det är så stökigt.. hihi.. Men snart, snart är jag där! :)

Det har iaf varit mysigt att bo tillsammans med Susanne. :) På torsdag ska vi åka till Ikea och shoppa till våra nya hem! Skoj! Sedan åker jag till Horda. Woho!!! :)

Ska koncentrera mig på Desperate housewives nu! ;)


Kram på er!
/Nadia

Kommentera här: