HAR DU NÅGONSIN....

Varit medvetslös? Nej

Hånglat med nån riktigt ful? Nope, tycker inte jag iaf :)

Gjort något riktigt dumt? ja det har jag tyvärr

Gjort något du verkligen ångrar? ja, men har lärt mig av mina misstag

Åkt ambulans? Jepp, en gång efter en ridolycka, och en gång med Leonel när han var under ett år och var väldigt magsjuk. Han bara spydde och spydde och spydde stackaren :-(

Åkt polisbil? nope

Gjort nåt olagligt? Hmmm.. det har jag nog

Fått din mamma att gråta? Ja av glädje och säkert av ilska med, hehe ;-)

Slagit ner någon? Nej jag avskyr våld!

Skämts över dina föräldrar? Nej. Förutom en gång då pappa hämtade mig från torget på kvällen då jag gick i högstadiet. hahaha ;-) Men jag förstår nu att han gjorde det :-)

Sagt jag älskar dig och menat det? Absolut :-) Det gör jag ju varje dag till mina tre killar :-) <3

Tar du droger? Skulle aldrig falla mig in att testa

Dricker du? Väldigt sällan. Över ett år sedan sist (har ju fått barn, hehe)

Vilka kläder sover du i? T-shirt eller pyjamas

Vad hatar du verkligen? Våld och elaka människor

Varit kär? Jepp, är det nu :-)

Är du ensam nu? Ja just nu sitter jag ensam i soffan hemma hos mamma och pappa

Vill du gifta dig? Ja, jag längtar efter att bli Robertos fru :-)

Vill du ha barn? Har redan två, men vill gärna ha en till :-)

Kommentera här: