Näsbyslott

Nu ligger jag i en ny säng. På ett nytt hotell. Vi går själva utbildningen här på Näsbyslott. Mysigt att bo tillsammans så här så att man kommer varandra närmare på något sätt. :-) Riktigt roligt att träffa nya människor. Jag trivs riktigt bra. :-)



Måste berätta att jag känner mig oerhört  stolt över att jag ätit det vi har fått att äta. ;-)

Till lunch fick vi en förrätt med ost och nån pumparöra. Och till varmrätt fick vi en fisk- och skaldjursbiff med kokt potatis och råkost. 
Till middag fick vi en förrätt som bestod av ankbröst, pumpakräm och morot. Till varmrätt var det palsternackspuré med njurtapp. 

Hahahahahaha! Jag hade såååå gärna ätit makaroner med falukorv istället! Hahahahaha! Nä men jag åt faktiskt upp maten trots att jag inte tyckte att det var så jättegott. Så jag är stolt över mig själv :-) Det är ändå lite roligt att prova nya saker :-)

Nu ska jag titta lite på en jättebra "Telenovela" och sedan försöka sova. För imorgon ska man ha en skärp hjärna igen! ;-)



Lite bilder på mitt rum. Litet men rätt mysigt ändå ;-)

Önskar att jag kunde pussa på mina älsklingar... Det får bli massor när jag kommer hem :-)

Natti natti
/Nadia
1 SuSusanne :

skriven

Hahaha Jag kan se din min framför mig när maten kom in. :) Njurtapp lät inte så gott dock.

Kommentera här: