Jag är en mamma ❤️

Jag har tre barn. Tre fantastiska söner som har legat i min mage och som i år blir 3 år, 4 år och 7 år. Det är inte klokt!! Jag har fortfarande svårt att fatta det. 

Det är inte klokt vad jag älskar dem!! Och jag vet att alla tre verkligen älskar mig. Det verkligen lyser av kärlek i deras ögon. Jag är så lyckligt lottad!! 😍 De visar mig sin kärlek varje dag med massa pussar och kramar och fina ord. ❤️ Blir helt varm i kroppen när jag tänker på dem. 

Tänk att för dem är jag en av de viktigaste personerna i deras liv. Jag! Nadia! En helt vanlig tjej. Eller kvinna kanske man ska säga. Hehe! 

Igår så lekte Lúcas och Leandro i våran säng. Vilket jag inte är så förtjust i. Jag gick in i rummet och frågade vad de gjorde. Då tittar Lúcas på mig med ett stort leende och pekar på min sida av sängen och säger "Ingenting, men det luktar så gott där, det luktar mamma"
Åååh då smälte mitt hjärta och känslan av att jag är mamma, jag är viktig blev så stark. Skön känsla. 😊





Dags för denna mamma att nana nu. 

Natti natti!

/Nadia
1 Anonym:

skriven

Vill tacka dig för en fantastisk blogg! Mycket intressant läsning! // big fan

Kommentera här: