Holy moly!

Jag gjorde det! Jag åkte Loke! Och jag kan bara säga WOW!!! Vet inte om jag någonsin kommer att göra om det. Haha! Det roliga är att det började jättebra. Det var riktigt härligt att svingas hit och dit. Både Yesid och jag sa att wow det här var ju kul! Men några sekunder senare skrek vi båda två! Hahahaha! Alltså jag säger bara holy moly vad läskigt det var!! Hahaha! Kan inte beskriva det men ena sekunden föll man rakt ner och andra sekunden föll man ner med ryggen neråt och ansiktet upp mot skyn. Alltså fyyyyy säger jag bara! Det var så sjukt läskigt!!! Efteråt var jag såååå hög på adrenalin! hahaha! Jag babblade och hela jag skakade! Haha! Helt sjukt. Men sedan blev jag såååå trött! För mycket spänning under en dag. Haha!
 
Jag kan iaf rekommendera att åka Loke på Liseberg, särskilt om man vill ha en riktig kick! 🙂
 
Nu måste jag sova för imorgon ska vi åka hem tidigt efter frukost.
 
Natti natti!

Kommentera här: