Megakallt!

Just nu har vi +15 grader inomhus!!! Brrrr!!! Och utomhus är det -14! Brrr!!!
Inatt sov iaf Lorenzo 10 timmar igen. Var faktiskt bara inne gos honom en enda gång kl 04 då han grät till. Men när jag kom in i hans rum så sov han redan igen. Så jag drog bara upp hans täcke över ryggen. Sen vaknade han kl 5:50. Medtrafikanter var faktiskt första natten som han inte gnällde något i sömnen (som jag hörde iaf) förutom den enda gången kl 04 då. Men känns verkligen som framsteg! 😃 Kanske sov han bättre i kylan? Hehe! Det sägs ju att man gör det. Jag sov också bättre än vanligt. Vaknade inte en enda gång förutom då kl 04 och det måste vara första gången jag vaknar en enda gång under en natt. Hehe. Hoppas på lika bra natt inatt med 😜

Nä nu ska jag äta ull min macka och sen lämna killarna på dagis. 

Ha en härlig kall dag!
/Nadia

Kommentera här: