Veckan i bilder

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null) 
(null)(null) 
(null)
(null) (null)
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Under veckan påbörjade vi att olja in vår altan. Vi tog en lite mörkare färg eftersom vi vill att hela altanen får samma färg då den är väldigt fläckig nu efter att vi tvättade den. Det blir lite mörkare än vad jag tänkt mig men det blir nog fint när allt har samma färg. :-)
 
Både Leonel och Leandro brände sig på brännässlor. Tack och lov för kylbalsam säger jag bara! Superbra! 
 
Jag gjorde colombiansk linsgryta för första gången. Blev rikgtigt gott faktiskt. Blev många matlådor till frysen. Hehe! Gott och nyttigt! :-)
 
I helgen åkte vi till Göteborg och gick på Hammarkullekarnevalen. Vi hade verkligen tur med vädret! Det var varmt och soligt. Vi hade en riktigt mysig dag.
 
Nä nu måste jag faktiskt sova. Är megatrött och kommer bli väckt tidigt imorse. Ska dessutom iväg tidigt till Växjö och köpa mer olja till altanen så att vi kan bli klara. :-)
 
Natti natti!
/Nadia

Kommentera här: